Praca

Szukamy pracowników - dołącz do nas.

Firma secIO poszukuje na teren województwa małopolskiego oraz śląskiego
kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. Bezpieczeństwa i Audytu Systemów Teleinformatycznych

Wymagania konieczne:

  • wykształcenie wyższe z zakresu informatyki, bezpieczeństwa informatycznego i podobne w tym zakresie
  • znajomość zagadnień dotyczących bezpieczeństwa sieci teleinformatycznych oraz narzędzi do prowadzenia testów penetracyjnych  w zakresie bezpieczeństwa sieci;
  • trzy lata doświadczenia w administrowaniu systemami z rodziny windows server 2012 lub nowszych i linux -minimum Debian, Ubuntu Server;
  • trzy lata doświadczenia w administrowaniu platformami do wirtualizacji – mile widziana doświadczenie w administrowaniu VMware;
  • znajomość zagadnień związanych z utrzymaniem bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych;
  • bardzo dobra znajmość konfiguracji rozwiązań do zarządzania ruchem sieciowym – mile widziane doświadczenie w administrowaniu rozwiązaniami Fortigate;
  • bardzo dobra znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office;
  • znajomość języka angielskiego, pozwalająca na korzystanie z dokumentacji technicznej;
  • wymagane kompetencje: umiejętność myślenia analitycznego i koncepcyjnego, dobra organizacja pracy, umiejętność planowania, komunikatywność, skutecznośćw działaniu, umiejętność pracy w zespole;
  • praktyczna znajomość  i doświadczenie w implementacji normy systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji z rodziny ISO 27000;
  • praktyczna znajomość metodyk szacowania ryzyka;
  • praktyczna znajomość rozporządzenia RODO;
  • praktyczna znajomość implementacji KRI.

Kogo szukamy:

  • osób ambitnych, marzących o sukcesie zawodowym;
  • osób o wysokim poziomie motywacji osobistej;
  • pracowników z inicjatywą i zapałem do pracy;
  • osób o wysokiej kulturze osobistej.

Naszym pracownikom oferujemy:

  • pracę na umowę o pracę w organizacji  skoncentrowanej na realizacji konkretnych celów i  zadań;
  • bardzo dobre wynagrodzenie – adekwatne do wiedzy i zaangażowania;
  • możliwość intensywnego rozwoju –  pracowników delegujemy na  szkolenia podnoszące kwalifikacje;
  • możliwość awansu zawodowego;
  • stabilne zatrudnienie;

Wymagane dokumenty należy przesłać do sekretariatu firmy secIO:
podpisany kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
podpisany list motywacyjny;
podpisane CV;
dokumenty z dopiskiem:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do procesów rekrutacyjnych prowadzonych przez secIO w przyszłości.”UWAGA! Dołączenie zgody jest dobrowolne.

SECio

Audyt Bezpieczeństwa
– przedsiębiorstw
– instytucji i urzędów
– webaplikacji

Adres

Kontakt

Media

Prywatność