Praca
Szukamy pracowników - dołącz do nas.
Firma secIO poszukuje na teren województwa małopolskiego oraz śląskiego
kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. Bezpieczeństwa i Audytu Systemów Teleinformatycznych
Wymagania konieczne:
- wykształcenie wyższe z zakresu informatyki, bezpieczeństwa informatycznego i podobne w tym zakresie
- znajomość zagadnień dotyczących bezpieczeństwa sieci teleinformatycznych oraz narzędzi do prowadzenia testów penetracyjnych w zakresie bezpieczeństwa sieci;
- trzy lata doświadczenia w administrowaniu systemami z rodziny windows server 2012 lub nowszych i linux -minimum Debian, Ubuntu Server;
- trzy lata doświadczenia w administrowaniu platformami do wirtualizacji – mile widziana doświadczenie w administrowaniu VMware;
- znajomość zagadnień związanych z utrzymaniem bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych;
- bardzo dobra znajmość konfiguracji rozwiązań do zarządzania ruchem sieciowym – mile widziane doświadczenie w administrowaniu rozwiązaniami Fortigate;
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office;
- znajomość języka angielskiego, pozwalająca na korzystanie z dokumentacji technicznej;
- wymagane kompetencje: umiejętność myślenia analitycznego i koncepcyjnego, dobra organizacja pracy, umiejętność planowania, komunikatywność, skutecznośćw działaniu, umiejętność pracy w zespole;
- praktyczna znajomość i doświadczenie w implementacji normy systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji z rodziny ISO 27000;
- praktyczna znajomość metodyk szacowania ryzyka;
- praktyczna znajomość rozporządzenia RODO;
- praktyczna znajomość implementacji KRI.
Kogo szukamy:
- osób ambitnych, marzących o sukcesie zawodowym;
- osób o wysokim poziomie motywacji osobistej;
- pracowników z inicjatywą i zapałem do pracy;
- osób o wysokiej kulturze osobistej.
Naszym pracownikom oferujemy:
- pracę na umowę o pracę w organizacji skoncentrowanej na realizacji konkretnych celów i zadań;
- bardzo dobre wynagrodzenie – adekwatne do wiedzy i zaangażowania;
- możliwość intensywnego rozwoju – pracowników delegujemy na szkolenia podnoszące kwalifikacje;
- możliwość awansu zawodowego;
- stabilne zatrudnienie;
Wymagane dokumenty należy przesłać do sekretariatu firmy secIO:
podpisany kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
podpisany list motywacyjny;
podpisane CV;
dokumenty z dopiskiem:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do procesów rekrutacyjnych prowadzonych przez secIO w przyszłości.”UWAGA! Dołączenie zgody jest dobrowolne.
SECio
Audyt Bezpieczeństwa
– przedsiębiorstw
– instytucji i urzędów
– webaplikacji
Adres
- Grunwaldzka 18
- Kolejowa 12
- NIP 8681550549
Kontakt
- tel. +48 50 55 88 963
- formularz kontaktowy